תרפא - פשטידת פסטה מתוקה (קיגל בגרסה שפויה)
 
 
צור קשר עכשיו: 052-2628033
     
 
  אירועי  המרכז
  מתכונים  
  סיפורים מהקליניקה  
 
  מן העיתונות

תמונות 

מאמרים 

סרטונים 
 
 
ירקות מכילים שפע של ויטמינים, מינרלים נוגדי חימצון ואנזימים. חשוב לאכול ירקות בתחילת כל ארוחה כדי שהאנזימים שלהם יסייעו לפעולת העיכול וכדי למקסם את ספיגת הרכיבים שהם מכילים ומומלץ לאכול 8-12 מנות ירק ביום בכל הצבעים האפשריים- שני סלטים בשתי הארוחות העיקריות יענו על הצורך הזה בקלות. היכנסו למתכונים שלי וגלו רעיונות לסלטים מעניינים, טעימים ומזינים.
 

 
הצטרף לניוזלטר החודשי שלנו
 
ותיהנה בכל חודש ממידע חדש ובריא ומתכונים והמלצות לחיים בריאים יותר
 
 
 

פשטידת פסטה מתוקה (קיגל בגרסה שפויה)

מכירים את הקיגל המתוק שמנעים את השבת? ההוא שמפוצץ בסוכר ושמן? אז קבלו אותו בגרסה בריאה ולא פחות טעימה- זוהי בעצם סוג של פשטידה שגם ילדים ישתגעו עליה לא פחות מההורים. עשירה בסיבים תזונתיים, ומהווה ארוחה מלאה מבחינת תכולת הפחמימות והחלבונים שבה. הפשטידה שבתצלום הוכנה מפסטה מאורז מלא בתבנית שקעים - שהופכת אותה למנה אישית יפה.
רכיבים (10 מנות):
 
350 גרם פסטה מכוסמין או מאורז מלא
2 ביצים.
חצי כוס סוכר קוקוס או קסיליטול או רבע כוס מהנ"ל + 10 טיפות סטיביה איכותית
100 גרם חמאה מומסת (רצוי גהי שהיא חמאה מזוקקת)
כפית שטוחה מלח הימלאיה או herbamare.
מעט פלפל שחור.
 
אופן ההכנה:
 
1.    מבשלים את האטריות במים לפי ההוראות שעל האריזה.
2.    מסננים ומוסיפים את שאר החומרים.
3.    מערבבים היטב ושמים בתבנית "אינגליש קייק" המרופדת בנייר אפיה אקולוגי.
4.    אופים בחום של 170 מעלות כארבעים דקות ( אם אופים בתבניות אישיות 20 דקות יספיקו)- עד שקיסם הננעץ באמצע יוצא יבש ברובו עם מעט פרורים.
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
052-2628033  |  therapecr@gmail.com  
   
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים