צור קשר עכשיו: 052-2628033
     
 
  אירועי  המרכז
  מתכונים  
  סיפורים מהקליניקה  
 
  מן העיתונות

תמונות 

מאמרים 

סרטונים 
 
 
ירקות מכילים שפע של ויטמינים, מינרלים נוגדי חימצון ואנזימים. חשוב לאכול ירקות בתחילת כל ארוחה כדי שהאנזימים שלהם יסייעו לפעולת העיכול וכדי למקסם את ספיגת הרכיבים שהם מכילים ומומלץ לאכול 8-12 מנות ירק ביום בכל הצבעים האפשריים- שני סלטים בשתי הארוחות העיקריות יענו על הצורך הזה בקלות. היכנסו למתכונים שלי וגלו רעיונות לסלטים מעניינים, טעימים ומזינים.
 

 
הצטרף לניוזלטר החודשי שלנו
 
ותיהנה בכל חודש ממידע חדש ובריא ומתכונים והמלצות לחיים בריאים יותר
 
 
 

אוזני המן מקמח קוקוס ללא גלוטן

האוזנים האלה עשויים מבצק על בסיס קמח קוקוס והם נטולי גלוטן. הבצק שלהם מאד מוצלח ותוכלו להשתמש בו כל השנה- כתחתית פאי לעוגות, כעוגיות בסגנון שוקולד צ'יפס או כעוגיות ממולאות בכל צורה שתבחרו. הבצק מאד עדין אז עבדו איתו בסבלנות- זה ישתלם לכם!

רכיבים:

2 כוסות שוקולד מריר שבור לחתיכות: אני ממלצה על vivani (ויואני) 75% 
1/3 כוס קמח קוקוס 
2 כפות סוכר קוקוס
3 כפות שמן קוקוס
1 חלמון ביצה אורגנית

רעיונות למילוי: (כל מילוי אחר גם יתקבל בשמחה)
  • חצי כוס שוקולד 70% מגורר (אפשר לגרוס בפולסים לפתיתי שוקולד גסים) + חצי כוס אגוזי מלך/ לוז קצוצים+ 2 כפות שבבי קוקוס
  • ממרח צ'ופלה לכל אוזן (כפית לכל אוזן)
  • 2 כפות טחינה משומשום מלא + 3 כפות סילאן (חצי כפית מהתערובת לכל אוזן)
  • 3 כפות חמאת לוז + 10 טיפות סטיביה/2 כפות סילאן (חצי כפית מהתערובת לכל אוזן)

אופן ההכנה:
  1. לטחון היטב במעבד מזון  2 כוסות שוקולד קצוץ, קמח קוקוס, וסוכר קוקוס לבצק חלק.
  2. להוסיף חלמון ביצה ושמן קוקוס ולטחון היטב.
  3. לשטח את הבצק על נייר אפיה, להניח נייר אפיה נוסף ולרדד לעובי של כרבע סנטימטר.
  4. לקרוץ עיגולים בעזרת כוס.
  5.  להניח על מרכז כל עיגול את המילוי הנבחר ולסגור את העיגול למשולש.
  6. להניח את המשולשים על נייר אפיה.
  7. לאפות בחום של 180 מעלות כ 8 דקות.
  8. אפשר לפזר על האוזניים שבבי קוקוס/סוכר קוקוס טחון/קסיליטול טחון לקישוט.


 
 
052-2628033  |  therapecr@gmail.com  
   
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים