צור קשר עכשיו: 052-2628033
     
 
  אירועי  המרכז
  מתכונים  
  סיפורים מהקליניקה  
 
  מן העיתונות

תמונות 

מאמרים 

סרטונים 
 
 
ירקות מכילים שפע של ויטמינים, מינרלים נוגדי חימצון ואנזימים. חשוב לאכול ירקות בתחילת כל ארוחה כדי שהאנזימים שלהם יסייעו לפעולת העיכול וכדי למקסם את ספיגת הרכיבים שהם מכילים ומומלץ לאכול 8-12 מנות ירק ביום בכל הצבעים האפשריים- שני סלטים בשתי הארוחות העיקריות יענו על הצורך הזה בקלות. היכנסו למתכונים שלי וגלו רעיונות לסלטים מעניינים, טעימים ומזינים.
 

 
הצטרף לניוזלטר החודשי שלנו
 
ותיהנה בכל חודש ממידע חדש ובריא ומתכונים והמלצות לחיים בריאים יותר
 
 
 

כרובית אלמוגים אפויה

כרובית אלמוגים היא שידוך בין כרובית לברוקולי וטעמה עולה על של שניהם!!! כבת למשפחת הירקות המצליבים היא מכילה רכיבים אנטי דלקתיים ואנטי סרטניים מוכחים מחקרית כגון סולפורפאן ואינדול 5 קרבינול (שמות קצת מוזרים אבל עם תכונות עצמתיות).

היא מאד יפה וקלה להכנה - והמתכון הפשוט הזה מוציא ממנה את כל הטוב שבה

רכיבים (הגדילו כמויות בהתאם לגודל הכרובית):

כרובית אלמוגים קטנה
רבע כוס שמן זית
שמינית כפית מלח הימלאיה דק
כף גדושה של שמרי בירה
אופציה לאוהבים: קמצוץ אבקת צ'ילי חריף, פפריקה חריפה, אבקת חרדל

אופן ההכנה:

1. השרו את הכרובית במים עם מלח כ 15 דקות (לנקיון מקסימלי מחרקים)
2. הרתיחו את הכרובית במים, הנמיכו ל 10 דקות לריכוך קל וסננו את הכרובית מהמים.
3. ערבבו את רכיבי המטבל והברישו בו את הכרובית מכל צדדיה בנדיבות.
4. הניחו את הכרובית בנייר אפיה אקולוגי וסגרו אותו עליה, עטפו הכל בנייר כסף אקולוגי והכניסו לתנור שחומם מראש ל 180 מעלות, כ 20 דקות.
5. פתחו את הניירות ואפו את הכרובית ללא כיסוי עוד כ 10 דקות להשחמה מעטה.


 
 
052-2628033  |  therapecr@gmail.com  
   
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים