צור קשר עכשיו: 052-2628033
     
 
  אירועי  המרכז
  מתכונים  
  סיפורים מהקליניקה  
 
  מן העיתונות

תמונות 

מאמרים 

סרטונים 
 
 
ירקות מכילים שפע של ויטמינים, מינרלים נוגדי חימצון ואנזימים. חשוב לאכול ירקות בתחילת כל ארוחה כדי שהאנזימים שלהם יסייעו לפעולת העיכול וכדי למקסם את ספיגת הרכיבים שהם מכילים ומומלץ לאכול 8-12 מנות ירק ביום בכל הצבעים האפשריים- שני סלטים בשתי הארוחות העיקריות יענו על הצורך הזה בקלות. היכנסו למתכונים שלי וגלו רעיונות לסלטים מעניינים, טעימים ומזינים.
 

 
הצטרף לניוזלטר החודשי שלנו
 
ותיהנה בכל חודש ממידע חדש ובריא ומתכונים והמלצות לחיים בריאים יותר
 
 
 

ממרח עדשים ממכר

נשמע לכם מוזר? אז בסדנאות שלי הרוב מרימים גבה כשאני מספרת שהולכים להכין ממרח מעדשים אבל אחרי שמכינים וטועמים, מבינים כמה טעים הממרח הזה עד כדי התמכרות! ממרח עשיר בברזל, סידן, אבץ, מגנזיום, כלורופיל, ויטמינים רבים ונוגדי חימצון שמגיעים בעיקר מהעדשים.

רכיבים:


חצי כוס עדשים שחורות/ירוקות מושרות 20 דקות
כפית מלח
2 שיני שום
חצי צרור פטרוזיליה/כוסברה
חצי כוס שמן זית
רבע כוס גרעיני דלעת/אגוזי מלך קצוצים

אופן ההכנה:
1. מרתיחים עדשים עם מים עד כדי כיסוי, מנמיכים ומבשלים  20 דקות. מסננים מהמים ומצננים.
2. טוחנים את כל המרכיבים היטב למרקם של ממרח ואם צריך מוסיפים עוד שמן זית.
3. שומרים בצנצנת זכוכית במקרר. הממרח נשמר כשבוע אך נגמר הרבה לפני!


 
 
052-2628033  |  therapecr@gmail.com  
   
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים