צור קשר עכשיו: 052-2628033
     
 
  אירועי  המרכז
  מתכונים  
  סיפורים מהקליניקה  
 
  מן העיתונות

תמונות 

מאמרים 

סרטונים 
 
 
ירקות מכילים שפע של ויטמינים, מינרלים נוגדי חימצון ואנזימים. חשוב לאכול ירקות בתחילת כל ארוחה כדי שהאנזימים שלהם יסייעו לפעולת העיכול וכדי למקסם את ספיגת הרכיבים שהם מכילים ומומלץ לאכול 8-12 מנות ירק ביום בכל הצבעים האפשריים- שני סלטים בשתי הארוחות העיקריות יענו על הצורך הזה בקלות. היכנסו למתכונים שלי וגלו רעיונות לסלטים מעניינים, טעימים ומזינים.
 

 
הצטרף לניוזלטר החודשי שלנו
 
ותיהנה בכל חודש ממידע חדש ובריא ומתכונים והמלצות לחיים בריאים יותר
 
 
 

נגיסי תרד "מוקרמים"

נגיסי תרד שכיף לאכול- מושלמים כמתאבנים או כחלק מארוחה יחד עם סלט ירוק עשיר. כאן הם בגרסה טבעונית עם אופציות למי שלא טבעוני. הקטנטנים האלה מפוצצים בברזל ובסידן, נטולי גלוטן וקלים להכנה.

רכיבים (כ 20 נגיסים):

3 כוסות עלי תרד דחוסים שטופים
כף חמאת שקדים
כף שמן זית מכבישה קרה
3 כפות קמח עדשים כתומות
חצי כפית מלח הימלאיה דק
2 כפות שמרי בירה
150 גרם פטה טבעונית מגוררת - אני השתמשתי ב"לשם" של אוטופי- ואפשר גם פטה עיזים אורגנית
שמן זית למריחה על נייר האפיה

לעיטור: שומשום מלא/שחור או גם וגם

אופן ההכנה:

1. מאדים את עלי התרד בסיר מכוסה על אש נמוכה עד שהם מאבדים מנפחם (כ 20 דקות), מכבים את האש וממתינים כ 10 דקות שהתרד לא יהיה חם.
2. סוחטים את התרד מהנוזלים, מוסיפים לסיר את שאר הרכיבים ומעבדים בידיים עד לאיחוד.
3. יוצרים כדורים בגודל של אגוז מלך, טובלים בשומשום ומניחים בתבנית על נייר אפיה משומן בשמן זית תוך כדי פחיסה עדינה.
4. אופים בחום של 170 מעלות כ 15 דקות על כל צד.


 
 
052-2628033  |  therapecr@gmail.com  
   
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים