צור קשר עכשיו: 052-2628033
     
 
  אירועי  המרכז
  מתכונים  
  סיפורים מהקליניקה  
 
  מן העיתונות

תמונות 

מאמרים 

סרטונים 
 
 
ירקות מכילים שפע של ויטמינים, מינרלים נוגדי חימצון ואנזימים. חשוב לאכול ירקות בתחילת כל ארוחה כדי שהאנזימים שלהם יסייעו לפעולת העיכול וכדי למקסם את ספיגת הרכיבים שהם מכילים ומומלץ לאכול 8-12 מנות ירק ביום בכל הצבעים האפשריים- שני סלטים בשתי הארוחות העיקריות יענו על הצורך הזה בקלות. היכנסו למתכונים שלי וגלו רעיונות לסלטים מעניינים, טעימים ומזינים.
 

 
הצטרף לניוזלטר החודשי שלנו
 
ותיהנה בכל חודש ממידע חדש ובריא ומתכונים והמלצות לחיים בריאים יותר
 
 
 

עלים ממולאים בקרם תרד טבעוני

לפניכם גורמה מיוחד וטעים ביותר- אני השתמשתי בעלי חוביזה אותם אני קוטפת בחורף בשדה מרוחק מכבישים ופיח, משרה במים עם מלח ושוטפת היטב וניתן להתמש בעלים אחרים שנמצאים כל השנה כגון עלי גפן או מנגולד (חפשו את המנגולד הצבעוני - הוא הכי עדין וטעים). המילוי הוא קרם שמנתי אך טבעוני ומה שיוצא זה מעדן שאי אפשר להפסיק לאכול- ממש כמו גרעינים! כל העלים עשירים מאד בברזל ובסידן וגם קמח העדשים שבמילוי עתיר בויטמינים, מינרלים וחלבון איכותי מהצומח. 

רכיבים:

10 עלי חוביזה גדולים/ 10 עלי גפן/10 עלי מנגולד קטנים

למילוי:
2 כוסות תרד טרי מאודה או תרד מוכן קפוא (אם משתמשים בטרי- שמים את העלים בסיר מכוסה על חום נמוך עד שהם מאבדים מנפחם- כ 15 דקות)
כוס קמח עדשים כתומות
חצי כפית שטוחה מלח הימלאיה דק
3 כפות חמאת קשיו/חמאת שקדים
3 כפות גדושות שמרי בירה
2 כפות צנוברים

שמן זית- למריחה על נייר האפיה
אופן ההכנה:

1. מערבבים יחד את חומרי המילוי עד לאיחוד- אפשר להוסיף מעט מים אם יש צורך כדי להגיע למרקם סמיך ואחיד.
2. מניחים על כל עלה כף גדושה של מילוי ומקפלים באופן הבא: מגלגלים מעט מלמטה כלפי מעלה, מצמידים את הצדדים וממשיכים לגלגל- לצפיה באופן הגלגול לחצו כאן
3. מניחים את העלים המוכנים עם ההצד המגולגל כלפי מטה על נייר אפיה משומן בשמן זית כשהם צמודים אחד לשני.
4. מקפלים את נייר האפיה הנותר מהצדדים על העלים המגולגלים כדי שיעטוף אותם מכל הצדדים.
5. מניחים על נייר האפיה תבנית נוספת כדי שלא יפתח בזמן האפיה.
6. אופים בתנור מחומם מראש בחום של 180 מעלות כ 20 דקות.



 
 
052-2628033  |  therapecr@gmail.com  
   
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים