צור קשר עכשיו: 052-2628033
     
 
  אירועי  המרכז
  מתכונים  
  סיפורים מהקליניקה  
 
  מן העיתונות

תמונות 

מאמרים 

סרטונים 
 
 
ירקות מכילים שפע של ויטמינים, מינרלים נוגדי חימצון ואנזימים. חשוב לאכול ירקות בתחילת כל ארוחה כדי שהאנזימים שלהם יסייעו לפעולת העיכול וכדי למקסם את ספיגת הרכיבים שהם מכילים ומומלץ לאכול 8-12 מנות ירק ביום בכל הצבעים האפשריים- שני סלטים בשתי הארוחות העיקריות יענו על הצורך הזה בקלות. היכנסו למתכונים שלי וגלו רעיונות לסלטים מעניינים, טעימים ומזינים.
 

 
הצטרף לניוזלטר החודשי שלנו
 
ותיהנה בכל חודש ממידע חדש ובריא ומתכונים והמלצות לחיים בריאים יותר
 
 
 

קרפ מנצח מקמח כוסמין

הקרפ הזה נולד מסרטון של קונדיטורית פופולארית שהבן שלי ראה ומיד ביקש שאכין לו גם. אז לאחר שהבראתי את המתכון והוא הפך לארוחה האהובה על הילדים שלי אני חולקת אותו אתכם- כי הכי כיף זה להכין לילדים שלנו (וגם לנו) ארוחות "מושחתות" ומאד מזינות!

רכיבים ( 4-5 קרפים):

כוס חלב קוקוס/חלב עיזים/כף גדושה חמאת שקדים או חמאת קשיו מומסת בכוס מים רותחים
8 טיפות סטיביה/כף סילאן/כף קסיליטול טבעי
כפית תמצית וניל טבעית
כוס קמח כוסמין
קורט מלח
ביצה אורגנית
מים לפי הצורך

לטיגון: חמאה או שמן קוקוס

אופציה להעשרה: כף אבקת MCT

אופציות למילוי: סירופ מייפל טבעי, ממרח צ'ופלה, חמאת שקדים, חמאת קשיו, חמאת קוקוס עם אבקת מאקה, דבש, ריבה טבעית וכדומה.

אופן ההכנה:

1. מכניסים את כל הרכיבים לבלנדר וטוחנים היטב לתערובת הומוגנית נוזלית.
2. אם התערובת לא נוזלית יש להוסיף עוד מים.
3. לחמם מחבת עבה ולהמיס כפית חמאה/שמן קוקוס.
4. ליצוק על המחבת כמות שתכסה את כל המחבת - יש להקפיד על עובי דק כמה שניתן.
5. לטגן על חום בינוני כ 5 דקות ולהפוך לעוד כ 4 דקות.
6. לחזור על הפעולה עד לגמר הבלילה.
7. למלא במה שאוהבים ולהתענג!



 
 
052-2628033  |  therapecr@gmail.com  
   
 
 
לייבסיטי - בניית אתרים